Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Λίγες συμβουλές για την οργάνωση της καθημερινότητας ενός μαθητή




Πως οργανώνω

το χώρο μου

πρέπει να έχω στο μυαλό μου

που είναι; 1) τα τετράδιά μου 2) τα βιβλία μου 3) η γραφική ύλη (στυλό, μολύβια κλπ.) 4) άλλα όργανα (χάρακας, σελιδοδείκτες κλπ.)

(πρέπει να έχω συγκεκριμένες απαντήσεις για όλα αυτά: όχι π.χ. Γενικά : “απάνω στο γραφείο”). Ακόμα και αν έχω λίγο χώρο διαθέσιμο π.χ. Ένα τραπέζι ή ένα συρτάρι μπορώ να πω: “τα βιβλία είναι δεξιά και τα τετράδια αριστερά. Τα μολύβια μπροστά


το χρόνο μου

προγραμματίζω

πότε θα 1) κάνω τα απαραίτητα: μπάνιο, γεύμα, ύπνος κλπ. 2) μελετήσω, θα κάνω τις εργασίες μου 3) κάνω διάλειμμα 4) κάνω τις προγραμματισμένες δραστηριότητες και υποχρεώσεις: π.χ. Μουσική, αθλητισμός, να πάρω τον αδερφό μου από κάπου κλπ.

Εκτός από το τελευταίο, τα τρία πρώτα πρέπει να έχω προγραμματίσει πότε θα τα κάνω. Λάθος οργάνωση είναι π.χ. “Όταν πεινάσω θα φάω, θα παίξω μέχρι να βαρεθώ, θα αρχίσω το διάβασμα όταν μου το ζητήσει η γιαγιά μου, όταν νυστάξω θα κοιμηθώ κλπ.” Είναι καλό να υπάρχει ένα πρόγραμμα ακόμα και όταν δεν τηρείται με ακρίβεια (εξάλλου ποιοι πρόγραμμα τηρείται με απόλυτη ακρίβεια;). Αν δεν υπάρχει καθόλου πρόγραμμα κουραζόμαστε πολύ και αποδίδουμε λίγο χωρίς να απλολαμβάνουμε το παιχνίδι και το διάλειμμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου